دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

چرا هاست وردپرس ؟

هاست وردپرس چه امکاناتی و برتری هایی نسبت به دیگر هاست ها دارد ؟

پشتیبانی حرفه ای وردپرس

پشتیبان های ایکس زد ان هاستیگ در مورد وردپرس بسیار حرفه ای هستند و سخت ترین مشکلات وردپرس را تجربه و حل نموده اند ، با این پشتیبانی همیشه خیال شما راحت هست و هیچ نگرانی بابت رفع مشکلات سایت وردپرسی خود نخواهید داشت

نصب کننده اتوماتیک وردپرس

با استفاده از نصب کننده اتوماتیک وردپرس در میزبانی وردپرس ایکس زد ان هاستینگ با چند کلیک ساده و بسیار سریع وردپرس را روی هاست خود نصب کنید . نیاز به دانلود فایل وردپرس و آپلود کردن آن در هاست ندارید . فقط و فقط چند کلیک ساده .
می توانید آموزش تصویری آن را در آدرس زیر مطالعه کنید :

نصب وردپرس فارسی توسط نصب کننده اتوماتیک

سرعت بارگزاری وبسایت وردپرسی شما

هاست وردپرس ایکس زد ان هاستینگ با استفاده از به روز ترین تکنولوژی ها ، استفاده از وب سرور پرسرعت LiteSpeed و هارد های پرسرعت SSD و NvMe و همچنین پلاگین کش وردپرس لایت اسپید همه باعث شده تا نگران سرعت بارگزاری سایت خود نباشید . و بازدیدکنندگان سایت شما نیاز نباشد در هر بار بازدید سایت شما همه متن تصاویر و … را بارگزاری کنند.

چرا وردپرس؟

تقریبا حدود یک سوم سایت های کل اینترنت بر بستر وردپرس ایجاد شده اند و این اسکریپت یک شروع ساده برای اولین سایت افراد و البته یک پهنه وسیع برای توسعه دهندگان هست ، با هزاران افزونه و قالب و رابط کاربری ساده برای مدیریت مطالب شما . منتظر چه چیزی هستید؟ همین امروز هاست وردپرس خود را تهیه و کار را شروع کنید. خرید هاست وردپرس

چند منظوره بودن وردپرس

وردپرس را می توانید برای ساختن یک صفحه ساده گرفته تا ایجاد یک سایت بزرگ و حتی ساخت فروشگاه استفاده کنید . تغییرات چیدمان ، حذف و اضافه ، ارسال مطلب و … همه در یک داشبورد ساده ، وردپرس دنیای شما خواهد شد .

یادگیری آسان وردپرس

چه شما یک تازه کار در وردپرس باشید و چه یک توسعه دهنده وردپرس ، این اسکریپت معروف به تناسب نیاز شما آموزش و امکانان دارد . جستجوی کوچکی در اینترنت بکنید متوجه می شوید که اینترنت پر از آموزش های ریز و درشت وردپرس هست .

باز هم بیشتر از این ها …

وردپرس با داشتن مخزن های بزرگی از قالب ها ، افزونه ها ، ابزارک ها یک موقعیت عالی برای مانور دادن روی وبسایت را ایجاد می کند . وردپرس سئو پذیر ترین اسکریپت سایت ساز است که بسیار می تواند باعث پیشرفت سایت شما شود .